سوالات متداول

چگونه در سامانه شِریف اکانت تهیه کنیم؟

برای استفاده از از خدمات شِریف حتما باید اکانت داشته باشید و برای داشتن اکانت به بخش ثبت نام مراجعه کنید.

برای ایجاد اکانت چه اطلاعاتی نیاز است؟

برای ایجاد اکانت در سامانه شِریف ایمیل و شماره موبایل مخصوص هر فرد نیاز است که بعد از اینکه احراز هویت صورت گرفت و مشخص شد که ایمیل و شماره موبایل مختص همان فرد است اکانت ایجاد می شود و کاربر می تواند وارد اکانت خود شود.

شیوه ی احراز هویت در شِریف به چه طریق است؟

احراز هویت در شِریف به صورت غیر حضوری است و بعد از اینکه کاربر اطالعات خواسته شده را در مرحله ثبت نام وارد کند پیامکی حاوی کد فعال سازی اکانت به کاربر ارسال می شود که کاربر باید کد فعال سازی را وارد کند تا مشخص شود که شماره برای خود شخص است.

آیا ایجاد اکانت در شِریف رایگان است؟

بله ایجاد اکانت و ثبت نام در سامانه شِریف رایگان است و می توانید بدون هیچ هزینه ای ثبت نام کنید.

اگر کد فعالسازی برای من ارسال نشد چکار کنم؟

اگر بعد از 1 ساعت کد فعال سازی اکانت برای شما ارسال نشد با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید.

در صورت فراموشی رمز عبور چکار کنم؟

در صورتی که رمزعبور اکانت خود را فراموش کردید از طریق فراموشی رمز عبور ایم یل یا شماره موبایلی که موقع ثبت نام وارد کردید وارد کنید و رمز عبور خود را بازیابی کنید.